Урок_6 Освіта в Інтернеті

 Мета: дати поняття прикладного програмного забезпечення, обговорити  можливості викоистання он-лайн платформ та освітніх ресурсів для навчаня, підготовки до ЗНО; формувати свідоме ставлення до дитанційного навчання.

Перевірка домашнього завдання:

Фронтальне опитування:

1. Коли інформаційна система вважається  захищеною?

2. Як пов'язні з інформаційною безпекою поняття: флуд, фейк, фішинг, тролінг, інтернет-соціоманія, ігроманія, веб-серфінг, коучінг, едвайзер, ментор, інтернет-залежність.

3. Як ви розуvієте сутність цифрового підпису?

Вивчення нового матеріалу 

1. Робота з підручником  §6  стор. 30-33

2. Розгляд матеріалу за презентацією  

Формування практичних навичок

 Виконай завдання 

    1. Ознайомся в підручнику на стор. 30 в розділі "Інтернет-навчання школярів" з інтернет-ресурсами підтримки вивчення шкільних предметів. Створи текстовий документ, в якому зроби опис можливостей кожного ресурсу. Документ збережи під ім'ям "Вправа 6_1_Прізвище"

   2. Створи текстовий документ, в якому опиши:

 відомості про зміст курсу, 

результати, яких можна досягти по завершенні курсу, 

вимоги до слухачів, умови запису на курс, 

вибраши достуний курс розміщений на платформі Прометеус для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання за посиланням https://prometheus.org.ua/zno. Документ збережи під ім'ям "Вправа 6_2_Прізвище"

    Всі файли із виконаними завданнями здати у Google Сlassroom до наступного уроку

Домашнє завдання: 
читати § 6 (знати відповіді на запитання стор. 33)
 ознайомся  із навчальними курсами, які розміщені на платформі ЕдЕра за посиланням https://www.ed-era.com/courses/ та на платформі Відкритого Університету Майдану за посиланням https://vumonline.ua/courses/

Урок_5 Інформаційна безпека

 Мета: формувати поняття учнів про інформаційну безпеку; формування понять: електронний підпис, тролінг, інтернет-соціоманія, ігроманія, веб-серфінг, коучінг, едвайзер, флуд, фейк, фішинг, ментор.

Перевірка домашнього завдання:

Виконай тест "Інтернет-технології", перейшовши за першим посиланням. Зроби скріншот результату і збережи у власній теці під назвою "Тест5_Прізвище"

Тест "Інформаційні технології"

Вивчення нового матеріалу 

1. Робота з підручником  §5 стор. 24-28

2. Розгляд матеріалу за презентацією  

Формування практичних навичок

 Виконай завдання 

     1) Вправа 5_3  стор. 29. Збережи виконане завдання у власній теці під назвою "Вправа5_3_Прізвище"

     2) Створи текстовий документ, в якому дай визначення понять: флуд, фейк, фішинг, інформаційна безпека, тролінг, інтернет-соціоманія, ігроманія, веб-серфінг, коучінг, едвайзер, ментор.  Збережи виконане завдання у власній теці під назвою "Вправа5_6_Прізвище"

Всі файли із виконаними завданнями здати у Google Сlassroom до наступного уроку

Домашнє завдання: читати § 5 (знати відповіді на запитання стор. 29)