Урок_11 Комп'ютерний експеримент засобами табличного процесора

 Мета: формувати уміння використовувати табличний процесор для здійснення комп'ютерного моделювання

Вивчення нового матеріалу:

Робота з підручником стор. 48-52 (Комп'ютерна модель  "Маятник")

Формування практичних навичок

 Виконай завдання стор. 53  вправа 9. файл збережи під іменем "Вправа9_Прізвище" та здай  роботу в Google classroom

Примітка: функція FV -це функція БС

Домашнє завдання: читати стор. 50-53, пройти тестування за QR-кодом на стор. 53.


Урок_10 Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент.

 Мета: сформувати поняття про комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів, комп'ютерний есперимент.

Вивчення нового матеріалу:

Презентація до уроку

Формування практичних навичок

 Виконай завдання отримані висновки запиши в текстовий документ та здай в в Google classroom єдиним файлом під назвою "Висновки_Прізвище"

  1. На сайті Mozaik Education  mozaweb.com/uk

    1. відкрийте вкладку 3D. У розділі Фізика оберіть сцену Чотиритактний двигун Отто. Розгляньте різні анімації за вкладками. Зробіть висновок про те, чи можна назвати переглянуті анімації комп'ютерною моделлю 

    2. Ознайомитись із моделями інших шкільних предметів. Зробити висновки про можливість використання даного ресурсу

  2. Комп'ютерний експеримент. Сервіс університету Колорадо https://phet.colorado.edu/en/simulations/translated/uk

    1. Проведіть комп’ютерний експеримент «Вигин світла»

    2. Зробіть висновок за результатами експерименту, що підтверджує або спростовує теоретичні відомості, отримані в результаті вивчення відповідної навчальної дисципліни.

    3. Складіть інструкцію щодо використання моделі для своїх однолітків.

Домашнє завдання:  опрацювати п.9 стор.47-50